Revista de disseny
Revista de disseny
Polsera I Arracades És

Wrinkled

Polsera I Arracades És Wrinkled és una col·lecció de joies inspirada en la ferralla de metalls. Utilitzant dos metalls en brut diferents de colors diferents, combinats amb una superfície arrugada i un disseny resistent, Wrinkled trenca amb l'ideal de la joieria clàssica i femenina. La col·lecció és més que una simple joieria, són peces d'art de declaració per a persones atrevides.

Nom del projecte : Wrinkled, Nom del dissenyador : Camilla Marcondes, Nom del client : Camilla Marcondes LLC.

Wrinkled Polsera I Arracades És

Aquest gran disseny és guanyador del premi de disseny en bronze en concurs de disseny d’arquitectura, edificis i estructures. Sens dubte, heu de veure la cartera de disseny dels premiats en bronze per descobrir moltes altres obres d’arquitectura, construcció i estructura d’estructures innovadores, originals i creatives.

Equip de disseny del dia

Els millors equips de disseny del món.

De vegades necessita un equip molt gran de dissenyadors amb talent per oferir dissenys veritablement fantàstics. Cada dia comptem amb un equip innovador i creatiu de disseny premiat. Explora i descobreix arquitectura original i creativa, bon disseny, moda, disseny gràfic i projectes d’estratègia de disseny dels equips de disseny a tot el món. Inspira't en les obres originals de grans dissenyadors de mestre.