Revista de disseny
Revista de disseny
Envàs de begudes

Jianlibao Wepop

Envàs de begudes Wepop és un envàs dissenyat per a una aigua amb gas afruitada sense sucre. L'ampolla de PET té una forma senzilla que es va estrenyent cap a la part superior. Una pel·lícula mat serigrafiada proporciona a la superfície un agafament estable i un tacte suau. La tipografia utilitza un efecte de píxel, i cada caràcter es divideix en traços separats que funcionen com a blocs de construcció. Les fruites s'il·lustren amb un estil pop art, amb colors contrastats d'alta puresa que identifiquen els quatre sabors. L'envàs pretén presentar una beguda saludable als consumidors joves.

Nom del projecte : Jianlibao Wepop, Nom del dissenyador : TIGER PAN, Nom del client : Jianlibao.

Jianlibao Wepop Envàs de begudes

Aquest sorprenent disseny és guanyador del premi de disseny de plata a la competició de moda, roba i vestits. Definitivament, hauríeu de veure la cartera de disseny de premiats plata per descobrir moltes altres obres de disseny de peces de vestir i de moda noves, innovadores, originals i creatives.

Equip de disseny del dia

Els millors equips de disseny del món.

De vegades necessita un equip molt gran de dissenyadors amb talent per oferir dissenys veritablement fantàstics. Cada dia comptem amb un equip innovador i creatiu de disseny premiat. Explora i descobreix arquitectura original i creativa, bon disseny, moda, disseny gràfic i projectes d’estratègia de disseny dels equips de disseny a tot el món. Inspira't en les obres originals de grans dissenyadors de mestre.