Pot de Llaminadures El Sweety és un pot de llaminadures que combina un contenidor de dolços amb un segell. Quan el pot es prem cap avall, els segells interns s'uneixen i formen un patró complet. Quan el pot s'allibera, els segells se separen i s'obre un buit, de manera que les llaminadures poden caure. Cada llaminadura es serveix juntament amb un patró nupcial imprès. Les tres versions tenen forma de fanal, diamant i globus. El pot està fabricat mitjançant injecció de policarbonat i mesura 60 per 60 per 100 mil·límetres. La tapa es pot descargolar i omplir amb altres llaminadures.
Nom del projecte : The Sweety, Nom del dissenyador : Yi Qi & Chen XuanZuo, Nom del client : SIX studio,college of design,University of South China.
Aquest gran disseny és guanyador del premi de disseny en bronze en concurs de disseny d’arquitectura, edificis i estructures. Sens dubte, heu de veure la cartera de disseny dels premiats en bronze per descobrir moltes altres obres d’arquitectura, construcció i estructura d’estructures innovadores, originals i creatives.