Revista de disseny
Revista de disseny
Anells

Interlock

Anells La forma de cada anell s’ha dissenyat sobre la base de l’emblema de la marca. És la font del procés creatiu del dissenyador que va inspirar la forma geomètrica dels anells i el patró de signatura gravat. S’ha imaginat que tots els dissenys es combinen de moltes maneres possibles. Per tant, aquest concepte d’entrellaçament permet a tothom concebre una joia segons el seu gust i amb l’equilibri que desitgi. En reunir diverses creacions amb diferents aliatges d’or i gemmes, tothom és capaç de crear la joia que més li convingui.

Nom del projecte : Interlock, Nom del dissenyador : Vassili Tselebidis, Nom del client : Ambroise Vassili.

Interlock Anells

Aquest bon disseny és guanyador del premi de disseny en concurs de disseny de packaging. Sens dubte, heu de veure la cartera de disseny dels premiats per descobrir moltes altres obres de disseny de packaging nous, innovadors, originals i creatius.

Disseny del dia

Un disseny increïble. Bon disseny. Millor disseny.

Els bons dissenys creen valor per a la societat. Cada dia presentem un projecte especial de disseny que demostra excel·lència en disseny. Avui ens complau mostrar un disseny premiat que fa una diferència positiva. Diàriament ens mostraran dissenys més fantàstics i inspiradors. Assegureu-vos de visitar-nos cada dia per gaudir de nous productes i projectes de bon disseny de grans dissenyadors de tot el món.