Revista de disseny
Revista de disseny
Cafè

Revival

Cafè El cafè Revival es troba al Tainan Art Museum, Taiwan. L’espai que va ocupar va ser la comissaria principal de Tainan durant l’època colonial japonesa, que ara és designada com a patrimoni de la ciutat per la seva significació històrica i la seva barreja única d’estils i elements arquitectònics diversos com l’eclecticisme i l’art deco. El cafè hereta l’esperit experimental del patrimoni, presentant un cas modern de com el vell i el nou poden interactuar entre ells de manera harmònica. Els visitants també van poder gaudir del seu cafè i iniciar el seu propi diàleg amb el passat de l’edifici.

Nom del projecte : Revival, Nom del dissenyador : Yen, Pei-Yu, Nom del client : Tetto Creative Design Co.,Ltd..

Revival Cafè

Aquest gran disseny és guanyador del premi de disseny en bronze en concurs de disseny d’arquitectura, edificis i estructures. Sens dubte, heu de veure la cartera de disseny dels premiats en bronze per descobrir moltes altres obres d’arquitectura, construcció i estructura d’estructures innovadores, originals i creatives.

Disseny del dia

Un disseny increïble. Bon disseny. Millor disseny.

Els bons dissenys creen valor per a la societat. Cada dia presentem un projecte especial de disseny que demostra excel·lència en disseny. Avui ens complau mostrar un disseny premiat que fa una diferència positiva. Diàriament ens mostraran dissenys més fantàstics i inspiradors. Assegureu-vos de visitar-nos cada dia per gaudir de nous productes i projectes de bon disseny de grans dissenyadors de tot el món.