Revista de disseny
Revista de disseny
Il·lustració per a Mocador de Seda

Cultured

Il·lustració per a Mocador de Seda Cultured és una il·lustració per a mocador de seda inspirada en la pintura miniaturista persa del segle tretze. La il·lustració utilitza els colors vius i intensos i l'estil de dibuix de la forma històrica, reinterpretats a través del disseny pla. Els detalls simplificats ofereixen una lectura moderna d'una forma d'art antiga. L'obra es va crear digitalment amb programari d'edició vectorial i d'imatge. Cultured està preparat per a la impressió sota demanda i s'adapta a qualsevol mida estàndard quadrada de tela o paper. La mateixa obra també es pot aplicar a mocadors tipus manta, fundes de coixí i impressions emmarcades.

Nom del projecte : Cultured, Nom del dissenyador : Adonis Jafargholi Beik, Nom del client : .

Cultured Il·lustració per a Mocador de Seda

Aquest bon disseny és guanyador del premi de disseny en concurs de disseny de packaging. Sens dubte, heu de veure la cartera de disseny dels premiats per descobrir moltes altres obres de disseny de packaging nous, innovadors, originals i creatius.

Entrevista de disseny del dia

Entrevistes amb dissenyadors de fama mundial.

Llegiu les últimes entrevistes i converses sobre disseny, creativitat i innovació entre periodistes de disseny i dissenyadors, artistes i arquitectes de fama mundial. Consulteu projectes de disseny més recents i dissenys premiats per dissenyadors, artistes, arquitectes i innovadors famosos. Descobriu nous coneixements sobre creativitat, innovació, arts, disseny i arquitectura. Obteniu informació sobre els processos de disseny de grans dissenyadors.