Revista de disseny
Revista de disseny
Material interactiu

Venous

Material interactiu Venous Materials és un material tou i interactiu que mostra patrons dinàmics en resposta al tacte. El disseny s'inspira en les estructures venoses que es troben a les plantes, les fulles i el cos humà. Quan s'aplica pressió o deformació, un fluid es mou pels canals interns, creant canvis visibles de color i patró. Cada làmina funciona alhora com a sensor i com a pantalla d'informació tangible. El material està fet de silicona PDMS i tinta ecoline, utilitzant gravat làser i processos manuals de laboratori. Els prototips mesuren des de 5 per 5 centímetres fins a 15 per 15 centímetres.

Nom del projecte : Venous, Nom del dissenyador : Hila Mor, Nom del client : Tangible Media Group, MIT Media Lab.

Venous Material interactiu

Aquest sorprenent disseny és guanyador del premi de disseny de plata a la competició de moda, roba i vestits. Definitivament, hauríeu de veure la cartera de disseny de premiats plata per descobrir moltes altres obres de disseny de peces de vestir i de moda noves, innovadores, originals i creatives.

Disseny del dia

Un disseny increïble. Bon disseny. Millor disseny.

Els bons dissenys creen valor per a la societat. Cada dia presentem un projecte especial de disseny que demostra excel·lència en disseny. Avui ens complau mostrar un disseny premiat que fa una diferència positiva. Diàriament ens mostraran dissenys més fantàstics i inspiradors. Assegureu-vos de visitar-nos cada dia per gaudir de nous productes i projectes de bon disseny de grans dissenyadors de tot el món.