Revista de disseny
Revista de disseny
Foto

Kumano Cherry

Foto Un nou cirerer "Kuma no Sakura" va ser descobert a la petita ciutat de Kozagawa al Japó durant 100 anys. S'espera un nou tipus de cirerer en un poble petit amb poca indústria com a nou recurs turístic per a la població. Aquest projecte pretén fer que "Kuma no Sakura" un atractiu turístic de la ciutat. Molta gent fa fotos de la bonica "Kumano Sakura" i enviar-lo a molta gent.

Nom del projecte : Kumano Cherry, Nom del dissenyador : Daisuke kawashima, Nom del client : Kozagawa Town Tourism Association.

Kumano Cherry Foto

Aquest bon disseny és guanyador del premi de disseny en concurs de disseny de packaging. Sens dubte, heu de veure la cartera de disseny dels premiats per descobrir moltes altres obres de disseny de packaging nous, innovadors, originals i creatius.

Llegenda de disseny del dia

Dissenyadors llegendaris i les seves obres premiades.

Les llegendes de disseny són dissenyadors extremadament famosos que fan del nostre món un lloc millor amb els seus bons dissenys. Descobriu dissenyadors llegendaris i els seus innovadors dissenys de productes, obres d'art originals, arquitectura creativa, dissenys de moda destacats i estratègies de disseny. Gaudeix i explora obres originals de dissenyadors, artistes, arquitectes, innovadors i marques guardonades a tot el món. Inspira't en dissenys creatius.