Revista de disseny
Revista de disseny
Collaret

Love Door

Collaret La Porta del Cor és un collaret fet d'or de 18 quirats, diamants i esmalt. El penjoll està format per dues capes amb forma de portes. Quan la peça posterior es desplaça cap a la dreta, les dues portes giren i, juntes, formen un cor. Una nova estructura de rodament a l'interior del penjoll permet el moviment, i una fina sivella fixa les portes en un angle de 90 graus. El collaret es pot portar de dues formes, cadascuna amb el seu propi aspecte i significat. El disseny utilitza línies simplificades per expressar la idea d'obrir la porta del cor.

Nom del projecte : Love Door, Nom del dissenyador : Siting Ye, Nom del client : Siting Ye.

Love Door Collaret

Aquest bon disseny és guanyador del premi de disseny en concurs de disseny de packaging. Sens dubte, heu de veure la cartera de disseny dels premiats per descobrir moltes altres obres de disseny de packaging nous, innovadors, originals i creatius.

Llegenda de disseny del dia

Dissenyadors llegendaris i les seves obres premiades.

Les llegendes de disseny són dissenyadors extremadament famosos que fan del nostre món un lloc millor amb els seus bons dissenys. Descobriu dissenyadors llegendaris i els seus innovadors dissenys de productes, obres d'art originals, arquitectura creativa, dissenys de moda destacats i estratègies de disseny. Gaudeix i explora obres originals de dissenyadors, artistes, arquitectes, innovadors i marques guardonades a tot el món. Inspira't en dissenys creatius.