Revista de disseny
Revista de disseny
Sistema De Marca I Campanya

Branding Accademia of Perugia

Sistema De Marca I Campanya L'Acadèmia de Perusa necessitava una nova identitat visual per reflectir el desig de la institució d'avançar ràpidament cap al futur. S&P va treballar amb el personal i els estudiants de l'ABA per implicar diferents departaments i aspectes de l'Acadèmia. Dissenyadors' El repte era crear una identitat i una arquitectura de marca cinètica unificades que també donés individualitat als cursos individuals. Van crear un sistema d'identitat enèrgic, robust i positiu que funciona a través de les diferents arts evitant els tòpics i convencions típics.

Nom del projecte : Branding Accademia of Perugia, Nom del dissenyador : Paul Robb, Nom del client : Accademia Di Belle Art Perugia.

Branding Accademia of Perugia Sistema De Marca I Campanya

Aquest sorprenent disseny és guanyador del premi de disseny de plata a la competició de moda, roba i vestits. Definitivament, hauríeu de veure la cartera de disseny de premiats plata per descobrir moltes altres obres de disseny de peces de vestir i de moda noves, innovadores, originals i creatives.

Disseny del dia

Un disseny increïble. Bon disseny. Millor disseny.

Els bons dissenys creen valor per a la societat. Cada dia presentem un projecte especial de disseny que demostra excel·lència en disseny. Avui ens complau mostrar un disseny premiat que fa una diferència positiva. Diàriament ens mostraran dissenys més fantàstics i inspiradors. Assegureu-vos de visitar-nos cada dia per gaudir de nous productes i projectes de bon disseny de grans dissenyadors de tot el món.