Revista de disseny
Revista de disseny
Moble auxiliar

The Bridge

Moble auxiliar The Bridge és un moble auxiliar dissenyat per a l'ús en llars i oficines. El moble està fet de jarrah massís recuperat de 30 mm de gruix, obtingut de bigues de sostre de cases enderrocades a Perth, Austràlia Occidental. El moble queda suspès per potes de superfície sòlida acrílica blanca, que també travessen la peça i formen part de la part superior. Les nanses encastades i les vores bisellades dels calaixos creen un aspecte minimalista. Els calaixos funcionen amb guies de tancament suau i extensió completa, i les frontisses tradicionals de barnilla permeten que les portes s'obrin fins a 160 graus. Un acabat de poliuretà transparent protegeix ambdós materials.

Nom del projecte : The Bridge, Nom del dissenyador : Dave Nesbit, Nom del client : Acrylber Designer Furniture Gallery.

The Bridge Moble auxiliar

Aquest bon disseny és guanyador del premi de disseny en concurs de disseny de packaging. Sens dubte, heu de veure la cartera de disseny dels premiats per descobrir moltes altres obres de disseny de packaging nous, innovadors, originals i creatius.

Disseny del dia

Un disseny increïble. Bon disseny. Millor disseny.

Els bons dissenys creen valor per a la societat. Cada dia presentem un projecte especial de disseny que demostra excel·lència en disseny. Avui ens complau mostrar un disseny premiat que fa una diferència positiva. Diàriament ens mostraran dissenys més fantàstics i inspiradors. Assegureu-vos de visitar-nos cada dia per gaudir de nous productes i projectes de bon disseny de grans dissenyadors de tot el món.