Revista de disseny
Revista de disseny
Oficina de Vendes

Beauty of Life Academy of China Resource

Oficina de Vendes Beauty of Life Academy de China Resource és una oficina de vendes situada a Shunyi, Xina. L'interior ocupa 502 metres quadrats i segueix el tema de l'il·limitat. Les corbes fluides guien els visitants des del vestíbul a través d'una galeria d'art, una àrea d'exposició central, una galeria de llum i ombra i una sala VIP a la vora de l'aigua. Les corbes suavitzen les fronteres entre les estances i fusionen l'arquitectura, el paisatge i l'espai interior. Els materials inclouen pedra moca daurada, panells de fibra de vidre GRG, fusteria, pintura texturada i acer inoxidable. El projecte es va completar l'agost de 2019.

Nom del projecte : Beauty of Life Academy of China Resource, Nom del dissenyador : Zao Li, Nom del client : BEIJING PANSHI DIANYI DECORATE DESIGN.

Beauty of Life Academy of China Resource Oficina de Vendes

This excellent design is a winner of golden design award in lighting products and fixtures design competition. You should definitely see the golden award-winning designers' design portfolio to discover many other new, innovative, original and creative lighting products and fixtures design works.

Disseny del dia

Un disseny increïble. Bon disseny. Millor disseny.

Els bons dissenys creen valor per a la societat. Cada dia presentem un projecte especial de disseny que demostra excel·lència en disseny. Avui ens complau mostrar un disseny premiat que fa una diferència positiva. Diàriament ens mostraran dissenys més fantàstics i inspiradors. Assegureu-vos de visitar-nos cada dia per gaudir de nous productes i projectes de bon disseny de grans dissenyadors de tot el món.