Revista de disseny
Revista de disseny
Copa de còctel

Icy

Copa de còctel Icy és una copa de còctel dissenyada per a begudes fredes i còctels en capes. Cada peça es bufa a boca en un estudi de Finlàndia i es modela en un motlle de fusta. Una antiga tècnica veneciana crea la superfície gelada i clivellada, mentre que la forma segueix la simplicitat escandinava moderna. La vora s'acaba amb una flama per aconseguir un cantell suau. La copa fa 80 mm de diàmetre i 100 mm d'alçada, cosa que li dóna una sensació robusta a la mà. Cada copa està signada i numerada. L'objectiu és crear objectes quotidians duradors que perdurin durant dècades.

Nom del projecte : Icy, Nom del dissenyador : Sini Majuri, Nom del client : Sini Majuri.

Icy Copa de còctel

Aquest sorprenent disseny és guanyador del premi de disseny de plata a la competició de moda, roba i vestits. Definitivament, hauríeu de veure la cartera de disseny de premiats plata per descobrir moltes altres obres de disseny de peces de vestir i de moda noves, innovadores, originals i creatives.

Equip de disseny del dia

Els millors equips de disseny del món.

De vegades necessita un equip molt gran de dissenyadors amb talent per oferir dissenys veritablement fantàstics. Cada dia comptem amb un equip innovador i creatiu de disseny premiat. Explora i descobreix arquitectura original i creativa, bon disseny, moda, disseny gràfic i projectes d’estratègia de disseny dels equips de disseny a tot el món. Inspira't en les obres originals de grans dissenyadors de mestre.