Revista de disseny
Revista de disseny
Identitat Global de Venda al Detall

Red Chief

Identitat Global de Venda al Detall L'equip va dissenyar i implementar una nova identitat de venda al detall utilitzant elements innovadors i creatius com el rocòdrom, la cinta de córrer, la pista de bàsquet, la paret LED i molts més. Cada punt de contacte es va col·locar amb un gran nivell de detall per crear una experiència fluida. Durant la construcció es van utilitzar materials ecològics i reciclables com l'acrílic colat verd i la fusta de paper.

Nom del projecte : Red Chief, Nom del dissenyador : D'ART PVT LTD, Nom del client : Red Chief.

Red Chief Identitat Global de Venda al Detall

Aquest bon disseny és guanyador del premi de disseny en concurs de disseny de packaging. Sens dubte, heu de veure la cartera de disseny dels premiats per descobrir moltes altres obres de disseny de packaging nous, innovadors, originals i creatius.

Equip de disseny del dia

Els millors equips de disseny del món.

De vegades necessita un equip molt gran de dissenyadors amb talent per oferir dissenys veritablement fantàstics. Cada dia comptem amb un equip innovador i creatiu de disseny premiat. Explora i descobreix arquitectura original i creativa, bon disseny, moda, disseny gràfic i projectes d’estratègia de disseny dels equips de disseny a tot el món. Inspira't en les obres originals de grans dissenyadors de mestre.