Revista de disseny
Revista de disseny
El Disseny De La Botiga

VB Home

El Disseny De La Botiga És la primera botiga de serveis domiciliaris de Villeroy i Boch (VB Home) a la Xina. La botiga està situada en una zona reformada, que abans era una fàbrica. El dissenyador va proposar el tema "Home sweet home" als interiors basat en l'aplicació de productes VB i l'estil de vida europeu. El dissenyador dedica molt de temps a entendre la història i els diferents tipus de productes VB. Després de la discussió amb el client, finalment tots van acordar el tema "Casa dolça llar" per al disseny d'interiors.

Nom del projecte : VB Home, Nom del dissenyador : Martin chow, Nom del client : Hot Koncepts Design Ltd..

VB Home El Disseny De La Botiga

Aquest gran disseny és guanyador del premi de disseny en bronze en concurs de disseny d’arquitectura, edificis i estructures. Sens dubte, heu de veure la cartera de disseny dels premiats en bronze per descobrir moltes altres obres d’arquitectura, construcció i estructura d’estructures innovadores, originals i creatives.

Llegenda de disseny del dia

Dissenyadors llegendaris i les seves obres premiades.

Les llegendes de disseny són dissenyadors extremadament famosos que fan del nostre món un lloc millor amb els seus bons dissenys. Descobriu dissenyadors llegendaris i els seus innovadors dissenys de productes, obres d'art originals, arquitectura creativa, dissenys de moda destacats i estratègies de disseny. Gaudeix i explora obres originals de dissenyadors, artistes, arquitectes, innovadors i marques guardonades a tot el món. Inspira't en dissenys creatius.