Revista de disseny
Revista de disseny
Test de Ceràmica Multifuncional

Castelli di Ceramica

Test de Ceràmica Multifuncional Castelli di Ceramica és un test de ceràmica modular que també es pot fer servir com a fruiter o recipient. El test està format per quatre peces que s'encaixen entre si de manera estable i precisa. Quan està tancat, la peça funciona com a objecte decoratiu per a taules i aparadors, i també pot contenir flors. Quan les quatre parts se separen, cadascuna serveix com a bol o recipient. Totes les peces estan decorades a mà seguint l'estil tradicional de Castelli, un poble italià amb una llarga història en l'artesania ceràmica. El test es pot rentar al rentavaixelles.

Nom del projecte : Castelli di Ceramica, Nom del dissenyador : Andrea Cingoli, Nom del client : ConceptIcon Design Studio.

Castelli di Ceramica Test de Ceràmica Multifuncional

Aquest bon disseny és guanyador del premi de disseny en concurs de disseny de packaging. Sens dubte, heu de veure la cartera de disseny dels premiats per descobrir moltes altres obres de disseny de packaging nous, innovadors, originals i creatius.

Entrevista de disseny del dia

Entrevistes amb dissenyadors de fama mundial.

Llegiu les últimes entrevistes i converses sobre disseny, creativitat i innovació entre periodistes de disseny i dissenyadors, artistes i arquitectes de fama mundial. Consulteu projectes de disseny més recents i dissenys premiats per dissenyadors, artistes, arquitectes i innovadors famosos. Descobriu nous coneixements sobre creativitat, innovació, arts, disseny i arquitectura. Obteniu informació sobre els processos de disseny de grans dissenyadors.