Revista de disseny
Revista de disseny
Envàs per a Fruita Seca

Prakrishi

Envàs per a Fruita Seca Prakrishi és una gamma d'envasos per a fruita seca creada per al mercat indi. El disseny presenta una història visual d'un regne de la salut, en què cada fruita seca es mostra com un rei del seu propi regne. L'envàs és monocromàtic, i només la fruita seca s'imprimeix en color, de manera que l'aliment esdevé el punt focal de cada paquet. La gamma utilitza bosses amb tancament zip amb impressió a quatre colors. Cada paquet mesura 140 mm d'amplada i 210 mm d'alçada. L'objectiu és fer que el producte sigui clar i recognoscible en un prestatge saturat.

Nom del projecte : Prakrishi, Nom del dissenyador : Vishal Vora, Nom del client : Prakrishi.

Prakrishi Envàs per a Fruita Seca

This excellent design is a winner of golden design award in lighting products and fixtures design competition. You should definitely see the golden award-winning designers' design portfolio to discover many other new, innovative, original and creative lighting products and fixtures design works.

Disseny del dia

Un disseny increïble. Bon disseny. Millor disseny.

Els bons dissenys creen valor per a la societat. Cada dia presentem un projecte especial de disseny que demostra excel·lència en disseny. Avui ens complau mostrar un disseny premiat que fa una diferència positiva. Diàriament ens mostraran dissenys més fantàstics i inspiradors. Assegureu-vos de visitar-nos cada dia per gaudir de nous productes i projectes de bon disseny de grans dissenyadors de tot el món.