Revista de disseny
Revista de disseny
Llum de sostre

X897 Pl1

Llum de sostre X897 PL1 és una llum de sostre d'edició limitada per a espais interiors. El disseny s'inspira en la flor del cirerer. La làmpada està feta de capes d'alumini tallades amb làser, corbades i recobertes amb pintura en pols que envolten la bombeta com si fossin pètals i dirigeixen la llum cap avall sense enlluernament. Un filtre de llum extraïble tenyeix les capes amb un color subtil, mentre que la llum inferior es manté sense color. La làmpada fa 200 mm d'amplada, 200 mm de profunditat i 300 mm d'alçada. Cada llum va acompanyada d'un certificat digital numerat conservat en una cadena de blocs.

Nom del projecte : X897 Pl1, Nom del dissenyador : Maurice Taylor, Nom del client : X897 Furniture Limited.

X897 Pl1 Llum de sostre

Aquest sorprenent disseny és guanyador del premi de disseny de plata a la competició de moda, roba i vestits. Definitivament, hauríeu de veure la cartera de disseny de premiats plata per descobrir moltes altres obres de disseny de peces de vestir i de moda noves, innovadores, originals i creatives.

Entrevista de disseny del dia

Entrevistes amb dissenyadors de fama mundial.

Llegiu les últimes entrevistes i converses sobre disseny, creativitat i innovació entre periodistes de disseny i dissenyadors, artistes i arquitectes de fama mundial. Consulteu projectes de disseny més recents i dissenys premiats per dissenyadors, artistes, arquitectes i innovadors famosos. Descobriu nous coneixements sobre creativitat, innovació, arts, disseny i arquitectura. Obteniu informació sobre els processos de disseny de grans dissenyadors.