Revista de disseny
Revista de disseny
Show House

La Bella

Show House El concepte principal d'aquest disseny és crear un ambient de luxe i alhora mantenir tota la comoditat d'un entorn modern i clàssic. La barreja de detalls moderns i clàssics podria fer que un disseny sigui remarcable però s'escapa del corrent del temps. En aquest projecte, el terra i el portal de marbre de color beix és l'ingredient important de tot, que dóna el gust de clàssic. Utilitzant diferents teixits extravagància en mobles i mobles per crear l'atmosfera de luxe.

Nom del projecte : La Bella , Nom del dissenyador : Anterior Design Limited, Nom del client : Anterior Design Limited.

La Bella  Show House

Aquest bon disseny és guanyador del premi de disseny en concurs de disseny de packaging. Sens dubte, heu de veure la cartera de disseny dels premiats per descobrir moltes altres obres de disseny de packaging nous, innovadors, originals i creatius.

Equip de disseny del dia

Els millors equips de disseny del món.

De vegades necessita un equip molt gran de dissenyadors amb talent per oferir dissenys veritablement fantàstics. Cada dia comptem amb un equip innovador i creatiu de disseny premiat. Explora i descobreix arquitectura original i creativa, bon disseny, moda, disseny gràfic i projectes d’estratègia de disseny dels equips de disseny a tot el món. Inspira't en les obres originals de grans dissenyadors de mestre.