Revista de disseny
Revista de disseny
Rajoles ceràmiques

Marquina Gold

Rajoles ceràmiques Marquina Gold és una col·lecció de rajoles ceràmiques per a paviments i revestiments de parets. Les rajoles estan fabricades amb gres tenyit en massa, esmaltat i rectificat, amb superfícies mates, estructurals i polides. El patró mostra un vetejat daurat inspirat en el marbre natural. Els formats inclouen 120 x 280, 120 x 120, 60 x 120 i 60 x 60 centímetres, amb un mosaic de 30 x 30 i un sòcol de 8 x 60. El format més gran té només 6 mil·límetres de gruix i presenta una estructura de pedra. Les rajoles són resistents a les gelades i antilliscants, per la qual cosa són adequades per a ús interior i exterior. Les rajoles fines també es poden instal·lar sobre superfícies existents.

Nom del projecte : Marquina Gold, Nom del dissenyador : Cerrad Design Team, Nom del client : Cerrad.

Marquina Gold Rajoles ceràmiques

This excellent design is a winner of golden design award in lighting products and fixtures design competition. You should definitely see the golden award-winning designers' design portfolio to discover many other new, innovative, original and creative lighting products and fixtures design works.

Disseny del dia

Un disseny increïble. Bon disseny. Millor disseny.

Els bons dissenys creen valor per a la societat. Cada dia presentem un projecte especial de disseny que demostra excel·lència en disseny. Avui ens complau mostrar un disseny premiat que fa una diferència positiva. Diàriament ens mostraran dissenys més fantàstics i inspiradors. Assegureu-vos de visitar-nos cada dia per gaudir de nous productes i projectes de bon disseny de grans dissenyadors de tot el món.