Revista de disseny
Revista de disseny
Aplicació mòbil

Lone

Aplicació mòbil Lone és una aplicació mòbil per a les compres socials internacionals. Lone connecta tres grups d'usuaris: viatgers, compradors i compradors locals. Els viatgers descobreixen productes mentre són a l'estranger i publiquen fitxes de producte a l'aplicació. Els compradors exploren i cerquen aquestes fitxes de producte i encarreguen els articles. Els compradors locals d'aquella zona compren els articles i els envien als compradors. Els usuaris poden canviar fàcilment entre els rols de viatger i de comprador. L'aplicació utilitza l'escaneig amb càmera, visualitzacions de productes amb realitat augmentada i pagament amb empremta digital. Lone està disponible per a Android i iOS.

Nom del projecte : Lone, Nom del dissenyador : Xi He, Nom del client : Xi He.

Lone Aplicació mòbil

Aquest bon disseny és guanyador del premi de disseny en concurs de disseny de packaging. Sens dubte, heu de veure la cartera de disseny dels premiats per descobrir moltes altres obres de disseny de packaging nous, innovadors, originals i creatius.

Equip de disseny del dia

Els millors equips de disseny del món.

De vegades necessita un equip molt gran de dissenyadors amb talent per oferir dissenys veritablement fantàstics. Cada dia comptem amb un equip innovador i creatiu de disseny premiat. Explora i descobreix arquitectura original i creativa, bon disseny, moda, disseny gràfic i projectes d’estratègia de disseny dels equips de disseny a tot el món. Inspira't en les obres originals de grans dissenyadors de mestre.