Revista de disseny
Revista de disseny
Els Bols D'acer Inoxidable

The Things

Els Bols D'acer Inoxidable The Things és un conjunt de bols poligonals inspirats en una filosofia amb sentit zen. El conjunt de 5 bols que es veuen com 5 bols diferents, però tots són iguals, només que la part superior oberta es troba en plans diferents perquè la gent pensi que tenen una forma totalment diferent. Ofereix una idea d'igualtat i respecte en un sol món. El conjunt també representa els cinc elements com metall, fusta, aigua, foc i amp; Terra. Cadascun està dissenyat com un polígon amb una forma poc convencional com a vaixella, decoració per a la llar i escultura artística. Cada peça del conjunt està polida amb un cruixent & acabat mirall.

Nom del projecte : The Things, Nom del dissenyador : Oi Lin Irene Yeung, Nom del client : Derangedsign Co. Limited.

The Things Els Bols D'acer Inoxidable

Aquest gran disseny és guanyador del premi de disseny en bronze en concurs de disseny d’arquitectura, edificis i estructures. Sens dubte, heu de veure la cartera de disseny dels premiats en bronze per descobrir moltes altres obres d’arquitectura, construcció i estructura d’estructures innovadores, originals i creatives.

Disseny del dia

Un disseny increïble. Bon disseny. Millor disseny.

Els bons dissenys creen valor per a la societat. Cada dia presentem un projecte especial de disseny que demostra excel·lència en disseny. Avui ens complau mostrar un disseny premiat que fa una diferència positiva. Diàriament ens mostraran dissenys més fantàstics i inspiradors. Assegureu-vos de visitar-nos cada dia per gaudir de nous productes i projectes de bon disseny de grans dissenyadors de tot el món.