Revista de disseny
Revista de disseny
Coixí

Side-Sleep

Coixí Side-Sleep és un coixí dissenyat per a persones que dormen de costat. El coixí té dues capes. La capa superior utilitza una forma d'ala de papallona inspirada en la biònica i embolcalla suaument el cap, mentre que la capa inferior suporta el cap i manté l'alçada del coll. Es pot col·locar una mà a l'espai entre les dues capes per evitar el dolor i l'adormiment causats per la compressió nerviosa. Les dues capes es poden utilitzar juntes, o la capa superior es pot utilitzar sola. El teixit exterior és de setí de cotó i el farciment és de plomó blanc d'oca.

Nom del projecte : Side-Sleep, Nom del dissenyador : Philip Lu, Nom del client : SIDANDA.

Side-Sleep Coixí

Aquest bon disseny és guanyador del premi de disseny en concurs de disseny de packaging. Sens dubte, heu de veure la cartera de disseny dels premiats per descobrir moltes altres obres de disseny de packaging nous, innovadors, originals i creatius.

Equip de disseny del dia

Els millors equips de disseny del món.

De vegades necessita un equip molt gran de dissenyadors amb talent per oferir dissenys veritablement fantàstics. Cada dia comptem amb un equip innovador i creatiu de disseny premiat. Explora i descobreix arquitectura original i creativa, bon disseny, moda, disseny gràfic i projectes d’estratègia de disseny dels equips de disseny a tot el món. Inspira't en les obres originals de grans dissenyadors de mestre.