Envasos per a Ampolles de Begudes Yoyic Huojunpaopao és un envàs d'ampolla dissenyat per a una beguda amb gas que conté probiòtics vius. La beguda combina bacteris làctics amb gas amb probiòtics vius, baix contingut de sucre i sense greix. L'ampolla està feta de PET altament transparent per donar la textura del vidre, amb una forma lleugera i esvelta i una capacitat de 388 mil·lilitres. L'etiqueta utilitza un caràcter cal·ligràfic xinès en negreta i gràfics de bombolles per suggerir vitalitat. El disseny pretén expressar tant el sabor com la salut. L'ampolla es ven en botigues de conveniència en condicions de cadena de fred per mantenir els probiòtics actius.
Nom del projecte : Yoyic Huojunpaopao, Nom del dissenyador : Tingting Wang, Nom del client : High-tech MengNiu Dairy (Beijing)CO.,LTD.
Aquest gran disseny és guanyador del premi de disseny en bronze en concurs de disseny d’arquitectura, edificis i estructures. Sens dubte, heu de veure la cartera de disseny dels premiats en bronze per descobrir moltes altres obres d’arquitectura, construcció i estructura d’estructures innovadores, originals i creatives.