Revista de disseny
Revista de disseny
Joc de Taula Persuasiu

Walk Along Not Alone

Joc de Taula Persuasiu 'Walk along, not alone' introdueix la preparació per al final de la vida d'una manera amigable i estructurada. Amb aquest joc, els immigrants xinesos de la tercera edat aprenen a afrontar l'envelliment i el final de la vida en el context neerlandès. El joc ofereix informació pràctica sobre la preparació per al final de la vida i crea una atmosfera confortable per parlar sobre el final de la vida.

Nom del projecte : Walk Along Not Alone, Nom del dissenyador : Peixin Wang, Nom del client : Pharos(Dutch Centre of Expertise on Health Disparities).

Walk Along Not Alone Joc de Taula Persuasiu

Aquest gran disseny és guanyador del premi de disseny en bronze en concurs de disseny d’arquitectura, edificis i estructures. Sens dubte, heu de veure la cartera de disseny dels premiats en bronze per descobrir moltes altres obres d’arquitectura, construcció i estructura d’estructures innovadores, originals i creatives.

Disseny del dia

Un disseny increïble. Bon disseny. Millor disseny.

Els bons dissenys creen valor per a la societat. Cada dia presentem un projecte especial de disseny que demostra excel·lència en disseny. Avui ens complau mostrar un disseny premiat que fa una diferència positiva. Diàriament ens mostraran dissenys més fantàstics i inspiradors. Assegureu-vos de visitar-nos cada dia per gaudir de nous productes i projectes de bon disseny de grans dissenyadors de tot el món.