Revista de disseny
Revista de disseny
Disseny d'Imatge d'Esdeveniment

The Sun from the East

Disseny d'Imatge d'Esdeveniment El Sol Des de l'Est és un disseny d'imatge d'esdeveniment creat per a una universitat de disseny. El sol s'utilitza com a element visual principal, ja que surt per l'est i reflecteix tant el nom de l'escola com el seu creixement constant any rere any. Cercles i altres figures geomètriques formen els elements bàsics, i la composició es va modificar mitjançant llargues proves. El disseny s'aplica a cartells, llibres i targetes d'invitació. Es va aplicar làmina brillant i làmina de boira en àrees seleccionades durant la impressió per destacar els gràfics. Els cartells mesuren 70 per 100 centímetres.

Nom del projecte : The Sun from the East, Nom del dissenyador : CHIA-HUI LIEN, Nom del client : CHIA-HUI LIEN.

The Sun from the East Disseny d'Imatge d'Esdeveniment

Aquest bon disseny és guanyador del premi de disseny en concurs de disseny de packaging. Sens dubte, heu de veure la cartera de disseny dels premiats per descobrir moltes altres obres de disseny de packaging nous, innovadors, originals i creatius.

Equip de disseny del dia

Els millors equips de disseny del món.

De vegades necessita un equip molt gran de dissenyadors amb talent per oferir dissenys veritablement fantàstics. Cada dia comptem amb un equip innovador i creatiu de disseny premiat. Explora i descobreix arquitectura original i creativa, bon disseny, moda, disseny gràfic i projectes d’estratègia de disseny dels equips de disseny a tot el món. Inspira't en les obres originals de grans dissenyadors de mestre.