Revista de disseny
Revista de disseny
Gerro

Flow

Gerro Flow és una col·lecció de gerros de vidre inspirada en el moviment del vidre líquid. La col·lecció té tres formes i s'ofereix en blau i lila. Cada peça està bufada a boca i modelada a mà, després signada i numerada, de manera que cadascuna porta el seu propi patró de color dins de les capes de vidre. Les alçades van dels 90 als 250 mil·límetres. Les tècniques tradicionals finlandeses de bufat de vidre permeten que el color es mogui lliurement entre les capes. La intenció és aportar calma i un joc de llum i ombra als interiors quotidians.

Nom del projecte : Flow, Nom del dissenyador : Sini Majuri, Nom del client : Sini Majuri.

Flow Gerro

Aquest sorprenent disseny és guanyador del premi de disseny de plata a la competició de moda, roba i vestits. Definitivament, hauríeu de veure la cartera de disseny de premiats plata per descobrir moltes altres obres de disseny de peces de vestir i de moda noves, innovadores, originals i creatives.

Entrevista de disseny del dia

Entrevistes amb dissenyadors de fama mundial.

Llegiu les últimes entrevistes i converses sobre disseny, creativitat i innovació entre periodistes de disseny i dissenyadors, artistes i arquitectes de fama mundial. Consulteu projectes de disseny més recents i dissenys premiats per dissenyadors, artistes, arquitectes i innovadors famosos. Descobriu nous coneixements sobre creativitat, innovació, arts, disseny i arquitectura. Obteniu informació sobre els processos de disseny de grans dissenyadors.