Revista de disseny
Revista de disseny
Sofà

Cork Block

Sofà Cork Block és un sofà modular fet d'aglomerat de suro reciclat. El material combina granulat de suro amb poliuretà, tots dos reciclats i units amb un aglutinant dins d'un motlle metàl·lic sota pressió i calor. Els blocs resultants són cohesius, elàstics i agradables al tacte. Nou blocs formen la configuració d'un sol seient i tretze blocs formen la configuració de doble seient. Els blocs es tallen en sis formes, de manera que són possibles moltes combinacions. Els blocs seleccionats es poden substituir per versions entapissades en diferents colors. Els suports per a l'esquena i els braços permeten diversos nivells de comoditat.

Nom del projecte : Cork Block, Nom del dissenyador : Miguel Arruda, Nom del client : Miguel Arruda Arquitectos Associados, Lda.

Cork Block Sofà

Aquest sorprenent disseny és guanyador del premi de disseny de plata a la competició de moda, roba i vestits. Definitivament, hauríeu de veure la cartera de disseny de premiats plata per descobrir moltes altres obres de disseny de peces de vestir i de moda noves, innovadores, originals i creatives.

Disseny del dia

Un disseny increïble. Bon disseny. Millor disseny.

Els bons dissenys creen valor per a la societat. Cada dia presentem un projecte especial de disseny que demostra excel·lència en disseny. Avui ens complau mostrar un disseny premiat que fa una diferència positiva. Diàriament ens mostraran dissenys més fantàstics i inspiradors. Assegureu-vos de visitar-nos cada dia per gaudir de nous productes i projectes de bon disseny de grans dissenyadors de tot el món.