Revista de disseny
Revista de disseny
El Disseny D'interiors

The Corridor

El Disseny D'interiors L'equip de disseny havia canviat la disposició original i havia connectat la sala d'estar, el menjador i la sala d'estudi, per tal d'evitar l'opressió. El pis elevat per la finestra de la sala d'estar s'estén a la sala d'estudi té múltiples funcions com ara fer te, descansar, estirar, llegir i fer exercici. L'equip de disseny va utilitzar color de fusta clara a tot l'interior. Els elements de la graella apareixen de manera consistent mostrant l'estil japonès modern en el seu disseny.

Nom del projecte : The Corridor , Nom del dissenyador : Yi-Lun Hsu, Nom del client : Minature Interior Design Ltd..

The Corridor  El Disseny D'interiors

Aquest bon disseny és guanyador del premi de disseny en concurs de disseny de packaging. Sens dubte, heu de veure la cartera de disseny dels premiats per descobrir moltes altres obres de disseny de packaging nous, innovadors, originals i creatius.

Disseny del dia

Un disseny increïble. Bon disseny. Millor disseny.

Els bons dissenys creen valor per a la societat. Cada dia presentem un projecte especial de disseny que demostra excel·lència en disseny. Avui ens complau mostrar un disseny premiat que fa una diferència positiva. Diàriament ens mostraran dissenys més fantàstics i inspiradors. Assegureu-vos de visitar-nos cada dia per gaudir de nous productes i projectes de bon disseny de grans dissenyadors de tot el món.