Revista de disseny
Revista de disseny
Sabates

Adamas

Sabates Adamas és una sabata sense cordons dissenyada per a l'ús diari a la ciutat. La sola presenta facetes angulars agudes inspirades en diamants sense polir, mentre que la tija elàstica i suau embolcalla el peu amb ajust precís. Els materials principals són el cautxú sintètic i el teixit elàstic. Es va utilitzar una anàlisi per ordinador per definir l'estructura i la massa necessària de cada part de la sola. La sola es fabrica en una sola peça, la qual cosa afavoreix una producció ràpida, plantilles estables i menys residus de material. Una estructura de suport s'estén des de la sola fins al turmell i manté la tija al seu lloc.

Nom del projecte : Adamas, Nom del dissenyador : Hengbo Zhang, Nom del client : .

Adamas Sabates

Aquest bon disseny és guanyador del premi de disseny en concurs de disseny de packaging. Sens dubte, heu de veure la cartera de disseny dels premiats per descobrir moltes altres obres de disseny de packaging nous, innovadors, originals i creatius.

Entrevista de disseny del dia

Entrevistes amb dissenyadors de fama mundial.

Llegiu les últimes entrevistes i converses sobre disseny, creativitat i innovació entre periodistes de disseny i dissenyadors, artistes i arquitectes de fama mundial. Consulteu projectes de disseny més recents i dissenys premiats per dissenyadors, artistes, arquitectes i innovadors famosos. Descobriu nous coneixements sobre creativitat, innovació, arts, disseny i arquitectura. Obteniu informació sobre els processos de disseny de grans dissenyadors.