Revista de disseny
Revista de disseny
Envàs Alimentari

Have a Nice Can

Envàs Alimentari Have a Nice Can és un disseny de packaging per a una marca de conserves de peix i marisc artesanals. La gamma inclou una faixa individual, una bossa de regal per a tres llaunes i capses de regal per a sis, nou i dotze llaunes. La nansa de la bossa de regal utilitza una corda que evoca un port pesquer. Les capses de regal combinen el taronja viu pel sol i el blau pel mar. Les il·lustracions de peixos estan impreses a les dues cares de la faixa, de manera que el patró té continuïtat quan els envasos es col·loquen l'un al costat de l'altre per formar una exposició a la botiga. S'utilitza paper certificat respectuós amb el medi ambient, i les llaunes es deixen sense etiquetar perquè es puguin reciclar fàcilment.

Nom del projecte : Have a Nice Can, Nom del dissenyador : Kaoru Mizuno, Nom del client : IROM INC..

Have a Nice Can Envàs Alimentari

This excellent design is a winner of golden design award in lighting products and fixtures design competition. You should definitely see the golden award-winning designers' design portfolio to discover many other new, innovative, original and creative lighting products and fixtures design works.

Disseny del dia

Un disseny increïble. Bon disseny. Millor disseny.

Els bons dissenys creen valor per a la societat. Cada dia presentem un projecte especial de disseny que demostra excel·lència en disseny. Avui ens complau mostrar un disseny premiat que fa una diferència positiva. Diàriament ens mostraran dissenys més fantàstics i inspiradors. Assegureu-vos de visitar-nos cada dia per gaudir de nous productes i projectes de bon disseny de grans dissenyadors de tot el món.