Revista de disseny
Revista de disseny
Envasat de gelats

Nestle

Envasat de gelats En Mr. Banana és un disseny d'envàs creat per a un producte de gelats venut a la Xina. El disseny recupera una marca amb història en el mercat amb una nova identitat visual basada en la música rap en lloc de la música rock. A cada envàs s'hi imprimeix un gran parell d'ulleres de sol, de manera que el producte destaca dins d'armaris congeladors atapeïts. Nou versions d'ulleres de sol porten frases diferents, cosa que permet als consumidors triar l'envàs que millor s'adapti a la seva personalitat o bé col·leccionar-los tots. El gelat va embolicat en paper d'alumini, i la caixa exterior està feta de paper ecològic amb un logotip estampat en daurat.

Nom del projecte : Nestle, Nom del dissenyador : Blackandgold Design (Shanghai) Co., Ltd., Nom del client : Nestle (China) Ltd..

Nestle Envasat de gelats

Aquest bon disseny és guanyador del premi de disseny en concurs de disseny de packaging. Sens dubte, heu de veure la cartera de disseny dels premiats per descobrir moltes altres obres de disseny de packaging nous, innovadors, originals i creatius.

Equip de disseny del dia

Els millors equips de disseny del món.

De vegades necessita un equip molt gran de dissenyadors amb talent per oferir dissenys veritablement fantàstics. Cada dia comptem amb un equip innovador i creatiu de disseny premiat. Explora i descobreix arquitectura original i creativa, bon disseny, moda, disseny gràfic i projectes d’estratègia de disseny dels equips de disseny a tot el món. Inspira't en les obres originals de grans dissenyadors de mestre.