Revista de disseny
Revista de disseny
Cadira

Archie

Cadira Archie és una cadira de filferro inspirada en l'arquitectura islàmica. La forma reviu els arcs i la geometria de les rajoles Girih, adaptades a la vida moderna. Els components del seient estan fets de filferro d'acer soldat. Els filferros es tallen a mides predeterminades i es corben sense escalfar-los, i algunes parts s'han de corbar a mà. Un recobriment de crom o niló fa que la cadira sigui resistent a la humitat i al rovell, de manera que també es pot fer servir a l'exterior. L'espai negatiu entre les línies aporta una sensació de lleugeresa. Els patrons es poden variar, la qual cosa permet la personalització en massa. La cadira mesura 520 mm per 470 mm per 800 mm.

Nom del projecte : Archie, Nom del dissenyador : Ahmad Mirjani, Nom del client : Ahmad Mirjani.

Archie Cadira

Aquest bon disseny és guanyador del premi de disseny en concurs de disseny de packaging. Sens dubte, heu de veure la cartera de disseny dels premiats per descobrir moltes altres obres de disseny de packaging nous, innovadors, originals i creatius.

Disseny del dia

Un disseny increïble. Bon disseny. Millor disseny.

Els bons dissenys creen valor per a la societat. Cada dia presentem un projecte especial de disseny que demostra excel·lència en disseny. Avui ens complau mostrar un disseny premiat que fa una diferència positiva. Diàriament ens mostraran dissenys més fantàstics i inspiradors. Assegureu-vos de visitar-nos cada dia per gaudir de nous productes i projectes de bon disseny de grans dissenyadors de tot el món.