Funció principal: Disseny d'envasos Drunk Bartender és un disseny d'envàs per a una sèrie de còctels alcohòlics clàssics. El disseny s'aplica a una llauna estàndard amb un volum de 330 mil·lilitres. Cada llauna presenta el nom d'un còctel clàssic de manera literal, mitjançant còmiques il·lustracions gràfiques. Els elements gràfics tenen la intenció d'ajudar que les llaunes destaquin al prestatge i atreguin l'atenció dels compradors. Molts dissenys de begudes clàssiques semblen senzills i similars, per la qual cosa es va escollir un llenguatge visual modern. Drunk Bartender demostra que les begudes clàssiques també es poden presentar amb un estil modern.
Nom del projecte : Drunk Bartender, Nom del dissenyador : Bakhtiyar Baimurzayev, Nom del client : Bakhtiyar Baimurzayev.
Aquest sorprenent disseny és guanyador del premi de disseny de plata a la competició de moda, roba i vestits. Definitivament, hauríeu de veure la cartera de disseny de premiats plata per descobrir moltes altres obres de disseny de peces de vestir i de moda noves, innovadores, originals i creatives.