Revista de disseny
Revista de disseny
Disseny d'Interiors d'Oficina

Clay Studio2

Disseny d'Interiors d'Oficina Clay Studio 2 és un interior d'oficina dissenyat per a treballs de disseny de producte i disseny visual a Tòquio. L'espai de 300 metres quadrats està plantejat com un entorn tranquil per a la concentració, en contrast amb les oficines centrades principalment en la comunicació. El formigó, la pintura i el tauler de ciment de fusta es deixen sense tractar, de manera que la sala sembla estar feta només de bigues i pilars. El paisatgisme de jardí i el paisatge natural conformen el rerefons i aporten el canvi estacional a l'espai. Els escriptoris s'orienten cap a l'exterior, i una taula de set metres permet reunions breus tot mantenint la distància entre les persones.

Nom del projecte : Clay Studio2, Nom del dissenyador : 鄒琳, Nom del client : Fujifilm Corporation.

Clay Studio2 Disseny d'Interiors d'Oficina

Aquest gran disseny és guanyador del premi de disseny en bronze en concurs de disseny d’arquitectura, edificis i estructures. Sens dubte, heu de veure la cartera de disseny dels premiats en bronze per descobrir moltes altres obres d’arquitectura, construcció i estructura d’estructures innovadores, originals i creatives.

Disseny del dia

Un disseny increïble. Bon disseny. Millor disseny.

Els bons dissenys creen valor per a la societat. Cada dia presentem un projecte especial de disseny que demostra excel·lència en disseny. Avui ens complau mostrar un disseny premiat que fa una diferència positiva. Diàriament ens mostraran dissenys més fantàstics i inspiradors. Assegureu-vos de visitar-nos cada dia per gaudir de nous productes i projectes de bon disseny de grans dissenyadors de tot el món.