Revista de disseny
Revista de disseny
Col·lecció de Productes Biomaterials

SeeTang Collection

Col·lecció de Productes Biomaterials La Col·lecció SeeTang és un conjunt de productes fabricats amb un biomaterial a base d'algues. La col·lecció inclou un plat instantani amb envàs i bosses comestibles. L'envàs interior del plat instantani es cou juntament amb l'aliment, ja que el biomaterial es dissol en aigua i és segur de menjar. L'envàs exterior es pot reciclar o compostar. Les bosses estan fetes del mateix material i es tenyeixen amb colorants naturals com el safrà, la pell de ceba, l'hibiscus i el cafè. La col·lecció ofereix una alternativa a les bosses de plàstic d'un sol ús. El disseny té com a objectiu conscienciar sobre la conservació marina.

Nom del projecte : SeeTang Collection, Nom del dissenyador : Jana-Aimée Wiesenberger, Nom del client : Kingston University.

SeeTang Collection Col·lecció de Productes Biomaterials

Aquest gran disseny és guanyador del premi de disseny en bronze en concurs de disseny d’arquitectura, edificis i estructures. Sens dubte, heu de veure la cartera de disseny dels premiats en bronze per descobrir moltes altres obres d’arquitectura, construcció i estructura d’estructures innovadores, originals i creatives.

Disseny del dia

Un disseny increïble. Bon disseny. Millor disseny.

Els bons dissenys creen valor per a la societat. Cada dia presentem un projecte especial de disseny que demostra excel·lència en disseny. Avui ens complau mostrar un disseny premiat que fa una diferència positiva. Diàriament ens mostraran dissenys més fantàstics i inspiradors. Assegureu-vos de visitar-nos cada dia per gaudir de nous productes i projectes de bon disseny de grans dissenyadors de tot el món.