Revista de disseny
Revista de disseny
Restaurant

Rozna

Restaurant Rozna és l'únic restaurant omanita de luxe d'Oman que està modelat com un fort antic. Des de l'exterior sembla un fort, i a l'interior, amb un ampli pati central, recorda un castell. El lluminós pati central és la zona de menjador principal amb capacitat per a més de 100 comensals alhora. A més, hi ha 30 sales privades, incloent 2 sales VIP per a aquelles famílies i grups que prefereixen la privadesa. Aquestes sales s'adapten a grups grans i petits, en entorns tradicionals.

Nom del projecte : Rozna, Nom del dissenyador : Suliman Al Kindi, Nom del client : Rozna .

Rozna Restaurant

Aquest sorprenent disseny és guanyador del premi de disseny de plata a la competició de moda, roba i vestits. Definitivament, hauríeu de veure la cartera de disseny de premiats plata per descobrir moltes altres obres de disseny de peces de vestir i de moda noves, innovadores, originals i creatives.

Equip de disseny del dia

Els millors equips de disseny del món.

De vegades necessita un equip molt gran de dissenyadors amb talent per oferir dissenys veritablement fantàstics. Cada dia comptem amb un equip innovador i creatiu de disseny premiat. Explora i descobreix arquitectura original i creativa, bon disseny, moda, disseny gràfic i projectes d’estratègia de disseny dels equips de disseny a tot el món. Inspira't en les obres originals de grans dissenyadors de mestre.