Revista de disseny
Revista de disseny
Guia de Futbol

Coach the Coaches

Guia de Futbol Coach the Coaches és una guia per a un programa de formació de futbol dissenyada per a jugadors d'entre 10 i 14 anys. La guia es va preparar per a entrenadors de futbol perquè el programa es pugui aplicar en el treball diari. Els materials font, amb molt de text, es van transformar en instruccions clares construïdes principalment a partir d'infografies. Una paleta de colors atrevida ajuda a la navegació entre seccions, i la longitud de la placa lateral de cada pàgina indica la subcategoria. La graella del camp de futbol i les instruccions tècniques formen la base de l'estil visual.

Nom del projecte : Coach the Coaches, Nom del dissenyador : Natasha Mozz, Nom del client : adidas.

Coach the Coaches Guia de Futbol

Aquest gran disseny és guanyador del premi de disseny en bronze en concurs de disseny d’arquitectura, edificis i estructures. Sens dubte, heu de veure la cartera de disseny dels premiats en bronze per descobrir moltes altres obres d’arquitectura, construcció i estructura d’estructures innovadores, originals i creatives.

Equip de disseny del dia

Els millors equips de disseny del món.

De vegades necessita un equip molt gran de dissenyadors amb talent per oferir dissenys veritablement fantàstics. Cada dia comptem amb un equip innovador i creatiu de disseny premiat. Explora i descobreix arquitectura original i creativa, bon disseny, moda, disseny gràfic i projectes d’estratègia de disseny dels equips de disseny a tot el món. Inspira't en les obres originals de grans dissenyadors de mestre.