Revista de disseny
Revista de disseny
Complex comercial d'ús mixt

Citystars Heliopolis

Complex comercial d'ús mixt Citystars Heliopolis és un complex comercial d'ús mixt a Egipte, inaugurat per primera vegada el 2004. El complex es troba actualment en renovació, amb una superfície bruta construïda de 250.000 metres quadrats. La renovació abasta l'arquitectura, els interiors, la il·luminació, la senyalització orientativa, el paisatgisme i la sostenibilitat dins d'un enfocament integrat. Vuit nivells s'estenen al llarg d'una illa urbana. La forma corbada fa referència al flux del riu Nil. Quatre atris, anomenats Orion, Eclipse, Solaris i Starport, donen forma a l'interior. Estructures d'ombra, un llac, arbres i vegetació ajuden a refrescar l'emplaçament.

Nom del projecte : Citystars Heliopolis, Nom del dissenyador : Geoffrey Morrison, Nom del client : Concept i.

Citystars Heliopolis Complex comercial d'ús mixt

Aquest bon disseny és guanyador del premi de disseny en concurs de disseny de packaging. Sens dubte, heu de veure la cartera de disseny dels premiats per descobrir moltes altres obres de disseny de packaging nous, innovadors, originals i creatius.

Disseny del dia

Un disseny increïble. Bon disseny. Millor disseny.

Els bons dissenys creen valor per a la societat. Cada dia presentem un projecte especial de disseny que demostra excel·lència en disseny. Avui ens complau mostrar un disseny premiat que fa una diferència positiva. Diàriament ens mostraran dissenys més fantàstics i inspiradors. Assegureu-vos de visitar-nos cada dia per gaudir de nous productes i projectes de bon disseny de grans dissenyadors de tot el món.