Revista de disseny
Revista de disseny
Logotip i Aplicacions

BTY Brand Identity

Logotip i Aplicacions BTY Brand Identity és un programa de logotip i aplicacions creat per a BTY Group. El símbol gràfic és una interpretació analítica i matemàtica del moment en què es desplega una vela gennaker. El disseny també fa referència a la disrupció que la vela gennaker va aportar a les curses de vaixells de vela. El símbol representa un futur en el qual les persones lideren la tecnologia. Més de 300 esbossos a llapis van precedir el refinament en mitjans digitals fins arribar a la geometria desitjada. El negre és el color principal, complementat per colors vius. La forma en blanc i negre permet una fàcil reproducció en múltiples suports.

Nom del projecte : BTY Brand Identity, Nom del dissenyador : Gonzalo Alatorre, Nom del client : BTY Group.

BTY Brand Identity Logotip i Aplicacions

Aquest gran disseny és guanyador del premi de disseny en bronze en concurs de disseny d’arquitectura, edificis i estructures. Sens dubte, heu de veure la cartera de disseny dels premiats en bronze per descobrir moltes altres obres d’arquitectura, construcció i estructura d’estructures innovadores, originals i creatives.

Disseny del dia

Un disseny increïble. Bon disseny. Millor disseny.

Els bons dissenys creen valor per a la societat. Cada dia presentem un projecte especial de disseny que demostra excel·lència en disseny. Avui ens complau mostrar un disseny premiat que fa una diferència positiva. Diàriament ens mostraran dissenys més fantàstics i inspiradors. Assegureu-vos de visitar-nos cada dia per gaudir de nous productes i projectes de bon disseny de grans dissenyadors de tot el món.