Revista de disseny
Revista de disseny
Gerro

Ribbing

Gerro Ribbing és un gerro dissenyat per a l'exposició floral i per a ser utilitzat com a objecte escultòric independent. Unes nervadures verticals recorren el cos corbat, i els seus contorns varien a mesura que segueixen la forma canviant. L'aspecte trenat es crea amb filament carregat de metall i es produeix amb una impressora 3D. Un inserible de vidre extraïble conté l'aigua i es pot rentar o substituir. Ribbing s'adapta tant a espais interiors com exteriors. Quan es col·loca en un entorn humit, amb el temps apareix gradualment una pàtina rovellada a la superfície que afegeix matisos a l'exterior.

Nom del projecte : Ribbing, Nom del dissenyador : Lihsing Wang, Nom del client : .

Ribbing Gerro

Aquest bon disseny és guanyador del premi de disseny en concurs de disseny de packaging. Sens dubte, heu de veure la cartera de disseny dels premiats per descobrir moltes altres obres de disseny de packaging nous, innovadors, originals i creatius.

Disseny del dia

Un disseny increïble. Bon disseny. Millor disseny.

Els bons dissenys creen valor per a la societat. Cada dia presentem un projecte especial de disseny que demostra excel·lència en disseny. Avui ens complau mostrar un disseny premiat que fa una diferència positiva. Diàriament ens mostraran dissenys més fantàstics i inspiradors. Assegureu-vos de visitar-nos cada dia per gaudir de nous productes i projectes de bon disseny de grans dissenyadors de tot el món.