Revista de disseny
Revista de disseny
Butaca

Lotus

Butaca La butaca Lotus és una peça exquisida d'artesania feta a mà, que combina les línies elegants de l'era Bauhaus amb tècniques d'avantguarda i els millors materials. Amb la corba de cada peça amb la màxima cura i atenció al detall, els dissenyadors van donar forma a un disseny amb un aspecte únic i modern que aporta un toc de frescor i bellesa inconfusible a les cases. Cada tub que dóna forma al seu marc lleuger ha estat dissenyat específicament per conferir a l'usuari la màxima comoditat i resistència sense comprometre el disseny general; regalant-lo amb una personalitat impressionant i un aspecte perfectament equilibrat.

Nom del projecte : Lotus, Nom del dissenyador : Jorge Prieto, Nom del client : Prieto Studio.

Lotus Butaca

Aquest bon disseny és guanyador del premi de disseny en concurs de disseny de packaging. Sens dubte, heu de veure la cartera de disseny dels premiats per descobrir moltes altres obres de disseny de packaging nous, innovadors, originals i creatius.

Equip de disseny del dia

Els millors equips de disseny del món.

De vegades necessita un equip molt gran de dissenyadors amb talent per oferir dissenys veritablement fantàstics. Cada dia comptem amb un equip innovador i creatiu de disseny premiat. Explora i descobreix arquitectura original i creativa, bon disseny, moda, disseny gràfic i projectes d’estratègia de disseny dels equips de disseny a tot el món. Inspira't en les obres originals de grans dissenyadors de mestre.