Revista de disseny
Revista de disseny
Arracades

Tooth Fairy

Arracades Arracades de perles i diamants d'or de 18 quilates. Inspirat en el conte de les dents. Mostren l'intercanvi de dents d'un nen vist per raigs X. A l'esquerra, una figura de nen està formada per una dent primària feta d'or de 18K amb acabat florentí. Una perla en forma de cor a sota representa la dent adulta entrant. A la dreta, una figura femenina representa la fada de les dents amb una perla en forma de cor com ales i una perla d'aigua dolça taronja amb un diamant RBC amb bisell que representa la moneda que porta a canvi de la dent.

Nom del projecte : Tooth Fairy , Nom del dissenyador : Chiaki Miyauchi, Nom del client : Gems and Teeth.

Tooth Fairy  Arracades

Aquest bon disseny és guanyador del premi de disseny en concurs de disseny de packaging. Sens dubte, heu de veure la cartera de disseny dels premiats per descobrir moltes altres obres de disseny de packaging nous, innovadors, originals i creatius.

Entrevista de disseny del dia

Entrevistes amb dissenyadors de fama mundial.

Llegiu les últimes entrevistes i converses sobre disseny, creativitat i innovació entre periodistes de disseny i dissenyadors, artistes i arquitectes de fama mundial. Consulteu projectes de disseny més recents i dissenys premiats per dissenyadors, artistes, arquitectes i innovadors famosos. Descobriu nous coneixements sobre creativitat, innovació, arts, disseny i arquitectura. Obteniu informació sobre els processos de disseny de grans dissenyadors.