Revista de disseny
Revista de disseny
El Conjunt De Joies

Lilies of Wavre

El Conjunt De Joies La col·lecció de joies de Lliris de Wavre es va inspirar en l'escut de la ciutat de Wavre, Bèlgica. El seu element principal està format per tres nenúfars connectats amb línies corbes que recorden les herbes aquàtiques. La part superior de la peça s'assembla a una corona. La col·lecció està disponible en or groc i blanc, així com en plata. Aquest conjunt de joieria inclou un collaret, arracades i polseres, disponibles en diferents mides, perquè es pugui portar una versió més discreta per al dia a dia o una de més glamurosa per a ocasions especials.

Nom del projecte : Lilies of Wavre, Nom del dissenyador : Olga Yatskaer, Nom del client : Queensberg.

Lilies of Wavre El Conjunt De Joies

Aquest bon disseny és guanyador del premi de disseny en concurs de disseny de packaging. Sens dubte, heu de veure la cartera de disseny dels premiats per descobrir moltes altres obres de disseny de packaging nous, innovadors, originals i creatius.

Entrevista de disseny del dia

Entrevistes amb dissenyadors de fama mundial.

Llegiu les últimes entrevistes i converses sobre disseny, creativitat i innovació entre periodistes de disseny i dissenyadors, artistes i arquitectes de fama mundial. Consulteu projectes de disseny més recents i dissenys premiats per dissenyadors, artistes, arquitectes i innovadors famosos. Descobriu nous coneixements sobre creativitat, innovació, arts, disseny i arquitectura. Obteniu informació sobre els processos de disseny de grans dissenyadors.