Revista de disseny
Revista de disseny
Exposició

Essence of 220 Years of the Library

Exposició Essència és una exposició educativa creada per celebrar el 220è aniversari de la fundació de la Biblioteca Nacional Szechenyi d'Hongria. Es va dissenyar una història visual basada en la història de la producció de llibres per guiar els visitants a través d'un espai força fragmentat. Els materials i les tècniques que s'utilitzen per transmetre informació als lectors al llarg del temps s'invoquen com a elements de disseny, des de la vitela fins a la superfície digital, des del vellut fins al llenç, des del manuscrit fins als textos impresos. Els colors i les textures estan relacionats amb les enquadernacions de Corvinas, de la Carta Fundacional i amb les enquadernacions de llibres de tela.

Nom del projecte : Essence of 220 Years of the Library, Nom del dissenyador : Maria Gazdag, Nom del client : Lulla Interiors.

Essence of 220 Years of the Library Exposició

Aquest bon disseny és guanyador del premi de disseny en concurs de disseny de packaging. Sens dubte, heu de veure la cartera de disseny dels premiats per descobrir moltes altres obres de disseny de packaging nous, innovadors, originals i creatius.

Llegenda de disseny del dia

Dissenyadors llegendaris i les seves obres premiades.

Les llegendes de disseny són dissenyadors extremadament famosos que fan del nostre món un lloc millor amb els seus bons dissenys. Descobriu dissenyadors llegendaris i els seus innovadors dissenys de productes, obres d'art originals, arquitectura creativa, dissenys de moda destacats i estratègies de disseny. Gaudeix i explora obres originals de dissenyadors, artistes, arquitectes, innovadors i marques guardonades a tot el món. Inspira't en dissenys creatius.