Revista de disseny
Revista de disseny
La Taula De Cafè

Bend

La Taula De Cafè La taula està feta de dues plaques d'alumini doblegades que encaixen entre si. Quan s'ajunten, les plaques s'estenen fins a les cames. Això dóna una certa transparència i lleugeresa al disseny i es crea un emmagatzematge vertical per a revistes, diaris i quadres. Entre els dos plats superiors, també hi ha la possibilitat d'emmagatzemar a banda i banda de la taula.

Nom del projecte : Bend, Nom del dissenyador : Jan Goderis, Nom del client : .

Bend La Taula De Cafè

Aquest gran disseny és guanyador del premi de disseny en bronze en concurs de disseny d’arquitectura, edificis i estructures. Sens dubte, heu de veure la cartera de disseny dels premiats en bronze per descobrir moltes altres obres d’arquitectura, construcció i estructura d’estructures innovadores, originals i creatives.

Equip de disseny del dia

Els millors equips de disseny del món.

De vegades necessita un equip molt gran de dissenyadors amb talent per oferir dissenys veritablement fantàstics. Cada dia comptem amb un equip innovador i creatiu de disseny premiat. Explora i descobreix arquitectura original i creativa, bon disseny, moda, disseny gràfic i projectes d’estratègia de disseny dels equips de disseny a tot el món. Inspira't en les obres originals de grans dissenyadors de mestre.