Revista de disseny
Revista de disseny
La Identitat Corporativa

We Belong Here

La Identitat Corporativa We Belong Here és un concepte de marca d'exposició interactiva per a Otis Design Week que fomenta la col·laboració intercultural. Mitjançant tops personalitzats, els estudiants poden expressar les seves identitats, fomentar la comunicació i construir una comunitat que transcendeix les barreres lingüístiques i culturals. Aquesta eina promou la inclusió i la igualtat, la qual cosa la converteix en un complement valuós a qualsevol programa educatiu.

Nom del projecte : We Belong Here, Nom del dissenyador : Lia Jiyun Kim, Nom del client : .

We Belong Here La Identitat Corporativa

Aquest sorprenent disseny és guanyador del premi de disseny de plata a la competició de moda, roba i vestits. Definitivament, hauríeu de veure la cartera de disseny de premiats plata per descobrir moltes altres obres de disseny de peces de vestir i de moda noves, innovadores, originals i creatives.

Equip de disseny del dia

Els millors equips de disseny del món.

De vegades necessita un equip molt gran de dissenyadors amb talent per oferir dissenys veritablement fantàstics. Cada dia comptem amb un equip innovador i creatiu de disseny premiat. Explora i descobreix arquitectura original i creativa, bon disseny, moda, disseny gràfic i projectes d’estratègia de disseny dels equips de disseny a tot el món. Inspira't en les obres originals de grans dissenyadors de mestre.