Revista de disseny
Revista de disseny
Envàs per a condiments

Jelly Fresh

Envàs per a condiments Jelly Fresh és un concepte d'envàs per a una línia de condiments en pols destinats a la preparació de peix. El disseny s'inspira en la figura del noi repartidor de diaris i evoca el vell costum d'embolicar el peix fresc amb paper. Una fotografia del noi repartidor de diaris es combina amb la tipografia, la maquetació i els elements gràfics per crear un vincle amb el consumidor. La gamma inclou tres sabors i dos formats d'envàs, de manera que els condiments són fàcils d'utilitzar a la cuina. Una maquetació moderna i neta amb una paleta de colors distintiva ajuda que les llaunes destaquin al prestatge.

Nom del projecte : Jelly Fresh, Nom del dissenyador : RODRIGO CHIAPARINI, Nom del client : Chiapa Design.

Jelly Fresh Envàs per a condiments

Aquest sorprenent disseny és guanyador del premi de disseny de plata a la competició de moda, roba i vestits. Definitivament, hauríeu de veure la cartera de disseny de premiats plata per descobrir moltes altres obres de disseny de peces de vestir i de moda noves, innovadores, originals i creatives.

Entrevista de disseny del dia

Entrevistes amb dissenyadors de fama mundial.

Llegiu les últimes entrevistes i converses sobre disseny, creativitat i innovació entre periodistes de disseny i dissenyadors, artistes i arquitectes de fama mundial. Consulteu projectes de disseny més recents i dissenys premiats per dissenyadors, artistes, arquitectes i innovadors famosos. Descobriu nous coneixements sobre creativitat, innovació, arts, disseny i arquitectura. Obteniu informació sobre els processos de disseny de grans dissenyadors.