Revista de disseny
Revista de disseny
Botiga de Roba

Human Haus TP

Botiga de Roba Human Haus TP és l'interior d'una botiga de roba a Taiwan que també ven begudes. L'espai ocupa 115,7 metres quadrats a la planta baixa d'un edifici de 40 anys. Els tons beix i la pintura de pedra a base d'aigua donen a les parets una superfície de textura fina, que recorda una peça de teixit en brut. Les corbes i la il·luminació lineal guien el moviment i diferencien el provador de la zona del sofà. Dos recorreguts connecten la terrassa exterior, la zona d'espera semi-exterior i l'interior. Les obertures entre els armaris faciliten la circulació i mantenen la roba com a centre d'atenció.

Nom del projecte : Human Haus TP, Nom del dissenyador : MinusPlus Design, Nom del client : MinusPlus Design.

Human Haus TP Botiga de Roba

Aquest gran disseny és guanyador del premi de disseny en bronze en concurs de disseny d’arquitectura, edificis i estructures. Sens dubte, heu de veure la cartera de disseny dels premiats en bronze per descobrir moltes altres obres d’arquitectura, construcció i estructura d’estructures innovadores, originals i creatives.

Disseny del dia

Un disseny increïble. Bon disseny. Millor disseny.

Els bons dissenys creen valor per a la societat. Cada dia presentem un projecte especial de disseny que demostra excel·lència en disseny. Avui ens complau mostrar un disseny premiat que fa una diferència positiva. Diàriament ens mostraran dissenys més fantàstics i inspiradors. Assegureu-vos de visitar-nos cada dia per gaudir de nous productes i projectes de bon disseny de grans dissenyadors de tot el món.