Revista de disseny
Revista de disseny
Identitat Visual per a Esdeveniment

CZBank Youth Speech Contest

Identitat Visual per a Esdeveniment Concurs de Discursos Juvenils CZBank és la identitat visual principal creada per a un esdeveniment anual de discursos organitzat per CZBank per a participants joves. El tema del concurs és heretar la cultura com si fossin arrels i crear un futur millor. El disseny combina un micròfon de discurs amb arrels d'arbre en una forma lineal tridimensional. Les formes entrellaçades i els materials transparents expressen la transmissió del patrimoni cultural. La imatge visual s'estén a cartells de l'esdeveniment, el recinte del discurs i la promoció a l'aire lliure, de manera que s'adapta als mitjans de comunicació, la transmissió en directe i l'ús presencial.

Nom del projecte : CZBank Youth Speech Contest, Nom del dissenyador : Ying Gao, Nom del client : CZBank.

CZBank Youth Speech Contest Identitat Visual per a Esdeveniment

Aquest gran disseny és guanyador del premi de disseny en bronze en concurs de disseny d’arquitectura, edificis i estructures. Sens dubte, heu de veure la cartera de disseny dels premiats en bronze per descobrir moltes altres obres d’arquitectura, construcció i estructura d’estructures innovadores, originals i creatives.

Equip de disseny del dia

Els millors equips de disseny del món.

De vegades necessita un equip molt gran de dissenyadors amb talent per oferir dissenys veritablement fantàstics. Cada dia comptem amb un equip innovador i creatiu de disseny premiat. Explora i descobreix arquitectura original i creativa, bon disseny, moda, disseny gràfic i projectes d’estratègia de disseny dels equips de disseny a tot el món. Inspira't en les obres originals de grans dissenyadors de mestre.